Toboman hat Geburtstag

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Toboman hat Geburtstag

      Alles Gute, lieber mit (Ober)österreicher ;)

      Wünsche ein schönes Koma :D (Mein neuer Standardspruch ^^)

      lg
      James
      [Blockierte Grafik: http://dl.dropbox.com/u/24753690/stuff/forenlinks/rocketsign.png]
      Team Rocket - so schnell wie das Licht,
      gebt lieber auf und bekämpft uns nicht!

      join #teamrocket @iz-smart.net
    • Aus zeitlichn Gründn hob i da leida kan Thread aufmocha kinna, duat ma Lad ;_;.

      Ok, zuerst de obligatorische Frog xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:
      Tobias, wos heast du so fia a Musik? Wos hod fia di des Joa 2007 so musikalisch brocht? Irgendwöche Neientdeckungen oda so? Mit dia kau ma nämlich imma so guat üba Musik redn, du bist do afoch so ehrlich (OMG XDDDD).

      (Na, es geht ned.. a des Joa wieda ned. I KAU DA NIMMA NORMAL ZU DEIM GEBURTSTOG GRATULIAN. ES GEHT NEEED XDDDD.)

      I würd song, dass da jetzige ,,Fluch", dea uns verfoigt, jiatz offiziell an de aundan oagen Vergaungenheiten auschliaßt (na, i gib liaba ka Stichwort, schließlich haum mas jo gebannt xDDDDDDDDD). Wo miass ma am erstn Juli woi hifoan? ;_; Noch Schärdingund Bod Ischl kinna ma nimma foan, de san scho von unsaren Verbannung verseicht xDDD. Waun mas wieda vabaunnt haum... wos kimmt ois nächstas? Is es nu möglich, dass ma a NORMALES Gespräch moi führn kinnan? Oda samma endgültig vaflicht? ;_;
      I glaub, wia miassn da Totsoch ins Auge seng und akzeptian, dass ma ka normales Lebn mehr führn kinnan, es is scho ois zspot. NYJYJNYJAEAEAEAEYYYYJYJYJYJRA! VASTEHST? OB DU DES VASTEEEEEEEEHST!!!!!!!!!!!!!! X()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()!

      Und a Geburtstogsgstanzl mecht i da natiali a singa. TSCHTSCH TSCH TSCH TSCH TSCH TSCH TSCHSCHSCHSCHSCHSCH TSCH TSCH! Na, host as erkennt? Jo sicha host as erkennt, i man, des brauh i di goa ned frong xDDD (;____; no.. ooo...r..m...aaaa...lees.. L...E..B..E.....N ;____________;)

      Und i gib da de Weisheit jetzt nu amoi mit, merk das endlich moi! Waun wos im Leben scheitert... an wos liegt des ois? An da Wiimote, an da Sensorbar, an da Konsoin, an da Umgebung, an da Luft, an mein Zimmer, andn Flo (des sowieso imma!), andn Fernseher und an Attnang. UND AN WOS LIEGT'S AM OLLAWENIGTSTEN? HA? HAAA? HAAA? Richtig Tobias, es liegt am wenigsten an dir.

      Jetzt hätt i scho boid vagessn, um wos eigentlich in dem Beitrog geh soid xDDD. I hea liaba auf, des oame ZFB ;___;.

      [/Insider Ende]

      Alles Gute zum Geburtstag! Auf weitere sinnlose Gespräche <3!
    • Original von Ulyaoth
      Original von Sirius
      *vas' posting betracht*
      *vorsichtig davongeh*


      Ich VERSTEHE diesen Dialekt... aber der Inhalt war mir grad auch ein Rätsel. Na ja, Insider... xD

      Ja, dem kann ich mich anschließen. Obwohl ich finde, dass Dialekte leichter zu sprechen/hören, als zu lesen sind. Oo

      Alles Gute nachträglich, sorry für die Verspätung, aber ich hatte gestern nicht viel Zeit. ^^


      Top 4™ Bruno
      Think original.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Phael ()

    • Original von Phael
      Original von Ulyaoth
      Original von Sirius
      *vas' posting betracht*
      *vorsichtig davongeh*


      Ich VERSTEHE diesen Dialekt... aber der Inhalt war mir grad auch ein Rätsel. Na ja, Insider... xD

      Ja, dem kann ich mich anschließen. Obwohl ich finde, dass Dialekte leichter zu sprechen/hören, als zu lesen sind. Oo

      Alles Gute nachträglich, sorry für die Verspätung, aber ich hatte gestern nicht viel Zeit. ^^

      Also ich kann sowas eher lesen, als durch Zuhören verstehen.. zumindest den österreichischen Dialekt |D~
      Aber sonst schließe ich Phael an: Alles gute nachträglich zu deinem Gebu (und wenn ihr das nächste Mal nach Fucking fahrt, will ich mit xD)
      "Hallo ich bin der Andi und würde gerne meine Festplatte an den USB - Port ihrer Tochter anschließen und Kram sharen"